۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۹۸۳۱۶
حجت الاسلام الحیدری:

ایران عمود جبهه مقاومت است | رمز پیروزی مقاومت هدف و رهبری واحد است

ایران عمود جبهه مقاومت است | رمز پیروزی مقاومت هدف و رهبری واحد است
معاون فرهنگی حشدالشعبی با بیان اینکه رمز پیروزی مقاومت هدف و رهبری واحد است، گفت: ایران عمو جبهه مقاومت است و رهبر انقلاب هیچگاه عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری معاون فرهنگی حشدالشعبی امشب در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه جبهه مقاومت جبهه حق است، گفت: قوام جبهه مقاومت به جوانان است.

وی با بیان اینکه مؤسس این جبهه نیز رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: عمود جبهه مقاومت جمهوری اسلامی است و در این جبهه اعم از مسلمان و غیر مسلمان، عرب و غیر عرب حضور دارند و باید دانست که علیرغم دشمنی دشمنان، جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید.

حجت الاسلام الحیدری خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی آن در همه نقاط خودش را به صورت کاذب بزرگ نشان می دهد و ادعای پیروزی می کند، در حالی که بر هیچ چیز سیطره ندارد و در منطقه شکست خورده و زمین گیر شده است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی افزود: بین جبهه حق و باطل، حد وسطی وجود ندارد و امروز درگیری میان حق و باطل بالا گرفته و حکومت ایران با سوریه، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان، یمن و فلسطین جبهه مقاومت را تشکیل داده اند و بدون تردید این جبهه، جبهه امام حسین(ع) است.

وی رمز پیروزی جبهه مقاومت را «هدف واحد» و «رهبری واحد» خواند و افزود: امروز کل جبهه مقاومت تحت ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است؛ این رهبر بزرگ بیش از 30 سال است که مسلمانان را رهبری می کنند و وقتی که ندای «هل من ناصر» سر دادند، هزاران نفر، بلکه میلیون ها نفر از جوانان مقاومت مثل شهید مغنیه و شهید حججی این دعوت را لبیک گفتند و برای حمایت از فرامین رهبری به پا خاستند.

حجت الاسلام الحیدری تأکید کرد: این رهبر حکیم و مقاوم هیچگاه عقب نشینی نخواهد کرد؛ امروز روز پیروزی ها است و پیروزی ما نزدیک است و فتح بزرگ یعنی ظهور به زودی محقق خواهد شد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات